Veel gestelde vragen

Zijn alle toestellen van Xiaomistore.nl simlock-vrij?

Ja. Alle toestellen die wij verkopen zijn simlock vrij.
 

Welk besturingssysteem zit op de smartphones?

Alle Xiaomi smartphones zijn voorzien van Android (MIUI besturingssysteem). De versie waaronder het toestel draait vind u bij de specificaties.
 

Past de oplader in een Nederlands stopcontact?

Ja. Ieder toestel leveren we met een Nederlandse oplader (of hebben een verloopstuk).
 

Is het besturingssysteem in het Nederlands?

Ja. Alle Xiaomi smartphones zijn voorzien van Android en zijn gewoon in het Nederlands instelbaar. Wanneer u het onze gebruiksklaar service bestelt, dan stellen wij het alvast in en installeren we tevens Nederlandse tekstvoorspelling. Dit laatste is namelijk niet standaard geïnstalleerd.
 

Heb ik garantie?

We geven 24 maanden garantie op onze smartphones. U kunt hiervoor direct bij ons terecht. Klik hier voor onze garantievoorwaarden.
 

Kan ik mijn toestel omruilen of mijn geld terug krijgen als ik niet tevreden ben?

Ja, u krijgt bij ons 14 dagen bedenktijd over de aankoop. Deze zogenaamde afkoelingsperiode gaat in zodra het toestel aan de deur in ontvangst is genomen. Mocht u een product willen retournen, dan kunt u dat ons binnen 14 dagen laten weten door een bericht te sturen via het ticketysteem (via uw account) op onze website. Via deze manier komt uw verzoek direct binnen bij uw bestelling en kunnen we het verzoek snel verwerken. Vervolgens heeft u opnieuw 14 dagen om het product te retourneren. 

Indien het toestel in ongebruikte staat is, dan kunt u het probleemloos bij ons omruilen of het aankoopbedrag terugkrijgen. Zie onze retourpolicy voor meer informatie.
 

Wat is de levertijd?

Indien een product bij ons op voorraad is, zullen we binnen drie dagen leveren (meestal eerder). Wanneer een product niet op voorraad is, dan leveren we normaal gesproken in twee weken. U zult van ons per mail updates ontvangen over de status van de bestelling. 

Bezorgen jullie buiten Nederland?

Ja, wij bezorgen in landen door heel Europa.
 

Mijn internet doet het niet, wat moet ik doen?

Afhankeljk voor uw provider, kan het zijn dat u het internet handmatig moet instellen. Klik hier voor een uitgebreide uitleg.

U maakt gebruik van een verouderde versie van
Internet Explorer, klik hier om deze te updaten.
x