Garantievoorwaarden

Standaard geven wij 24 maanden garantie op iedere smartphone. Op de batterijen en accessoires zit 4 maanden garantie. De garantie gaat in op het moment dat u het product aan de deur in ontvangst hebt genomen.


Manco 

Een product dat incompleet of fysiek beschadigd wordt geleverd kan binnen 24 uur na ontvangst als 'manco' worden gemeld via ons ticketsysteem (via uw account). Zaken die onder manco vallen zijn kleine beschadigingen zoals krasjes op het scherm. Als dit binnen 24 uur na ontvangt wordt gemeld, ontvangt u direct een vervangend exemplaar zodra wij het gekochte product terug ontvangen hebben.

Let op: na de melding van het manco dient het toestel binnen twee werkdagen terug bij ons te zijn (u ontvangt van ons een retourformulier). Zo niet, dan zijn we genoodzaakt om extra kritisch te kijken naar overige beschadigingen/gebruikersschade die niet in de oorspronkelijke manco melding terug komt.

  • Het product dient opgstuurd te worden in de originele verpakking inclusief alle accessoires en verpakkingsmateriaal.
  • De klant is zelf verantwoordelijk voor de verzending van het pakket. D.w.z. dat eventuele schade tijdens de verzending voor eigen risico is.
  • Het ingevulde retourformulier dient te worden bijgevoegd.

 

Dead on arrival (D.O.A.) - binnen 14 dagen

Wanneer u een defect ontdenkt bij het ontvangen product, kunt u dit binnen 14 dagen aan ons melden via het ticketsysteem (via uw account). Wij sturen vervolgens verdere instructies en een retourformulier. Meldt u het defect na 14 dagen, dan is de reguliere garantieregeling van toepassing.

Als na inspectie blijkt dat het toestel inderdaad defect is, krijgt u direct een vervangend toestel. Hier zijn echter een aantal voorwaarden aan verbonden. 

1. Het toestel moet uiterlijk drie dagen na de melding weer in ons bezit zijn. 
2. Het toestel dient compleet, in nieuwstaat en in de originele onbeschadigde verpakking teruggestuurd te worden. 
3. Het product is slechts in die mate uitgepakt of gebruikt om te kunnen beoordelen of het product naar behoren functioneert. 
4. Er zijn geen duidelijke gebruikssporen en/of schade aan toestel en/ of verpakking.
5. De factuur (of een kopie) en het ingevulde retourformulier met vermelding van de klacht moet worden meegestuurd.  

Indien niet aan deze voorwaarden wordt voldaan, kan er helaas geen gebruik worden gemaakt van de DOA procedure en zal het toestel worden afgehandeld volgens de reguliere garantiebepaling op onze site. 

 

Defect tijdens gebruik (reguliere garantie)

Is een toestel defect, meld dit dan aan ons via het ticketsysteem (via uw account). Controleer altijd of het defect onder de garantievoorwaarden valt of neem bij twijfel contact met ons op. Het toestel wordt kosteloos door ons gerepareerd wanneer het defect onder de garantievoorwaarden valt.

Let er op dat we de aanvraag alleen in behandeling nemen als we het toestel (inclusief batterij) de factuur (of een kopie) en het ingevulde retourformulier hebben ontvangen. Zorg er ook voor dat het product goed is verpakt (schade tijdens transport is voor eigen risico). 

De duur van de reparatie is afhankelijk van het probleem. Veel problemen kunnen vaak binnen twee weken worden gerepareerd. Dit is echter geen garantie en in sommige gevallen is de reparatieduur langer (gemiddeld 4-6 weken). Wanneer in extreme gevallen een probleem dat wel binnen de garantie valt niet binnen 10 weken na ontvangst is opgelost, zal het toestel volledig vervangen worden.


Garantie ongeldig

Wanneer wij het toestel ontvangen zal er gekeken worden of het defect inderdaad onder de garantie valt. Waterschade, valschade, drukschade of andere schade door verkeerd gebruik of onachtzaamheid vallen hier niet onder. Ook defecten als gevolg van door de koper aangebrachte wijzigingen in de software of hardware vallen niet onder de garantie.

Let op: Blijkt tijdens het repareren van het toestel dat het defect niet onder de garantievoorwaarden valt (bij waterschade is het defect bijvoorbeeld pas zichtbaar nadat het toestel is geopend), dan brengen we mogelijk onderzoekskosten in rekening van gemiddeld €29,95. 

GPS: 
Offline navigatie kunnen wij niet garanderen. Om deze reden valt slechte GPS-ontvangst bij offline navigatie, niet onder garantie (een GPS die aantoonbaar niets meer doet uiteraard wel).

U maakt gebruik van een verouderde versie van
Internet Explorer, klik hier om deze te updaten.
x